Om klubben

HI Petanque blev startet den 4. maj 1999
 HI Petanque er under afdeling til HI (Højvangens Idrætsforening) Skanderborg, som er en idrætsforening beliggende i den nord østlige del af Skanderborg by.

Vi er en klub med:
  • træning i sommerperioden 2 gange om ugen - mandag og onsdag 18.30-20.30.
  • træning i vinterperioden 2 gange om ugen - mandag og onsdag 13.15-15.15 (hvis vejret tillader).
  • træning kan være socialt spil eller man kan øve i de forskellige indlæg og øve kast mod grisen eller "bombe" modstanderens kugler væk.
  • efter træning er der hygge over en vand eller øl (3. halvleg). Efter vintertræning giver klubben en kop kaffe.
  • mulighed for at deltage i petanque turnering under DGI Sydøstjylland.
  • mulighed for at deltage i stævner i vores egen klub, men også i stævner der afholdes af andre klubber.
  • klubmesterskab i single.
  • julefrokost i vores klubhus.
  • Sk. Hans aften med hygge petanque, bål og lidt godt til ganen med grill og tilbehør.
Hvad er petanque  - For at få information om petanque, så tryk på den blå tekst til venstre (Hvad er petanque) i følge WIKIPIDIA
Petanque Foreningens Vedtægter 2021.pdf